سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری سالمندی که با واکر راه می رود

واکر:

بسیاری از افرادی که سالمند شده اند و به خوبی نمی توانند راه بروند به واکر نیاز پیدا می کنند. نگهداری سالمند  هایی که به واکر نیاز دارندبسیار حساس است و باید از پرستاران آموزش دیده استفاده کرد.  این دسته از افراد به خوبی نمی توانند را بروند و به همین دلیل از واکر استفاده می کنند. در واقع باید بدانید یکی از مهمترین تجهیزات زندگی آنها همین واکر می باشد چرا که به وسیله آن می توانند راه بروند. بسیاری از پیرزن و پیرمرد هایی که به این وسیله راه می روند قادر به انجام برخی از فعالیت های زندگی خود نیستند و به همین دلیل نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. از آنجایی که خانواده ها نمی توانند از آنها نگهداری کنند و دشواری های زندگی خودشان را دارند پرستار سالمند این وظیفه را بر عهده می گیرد.

پرستار فرد سالمند می تواند به صورت شبانه روزی، روزانه و یا نیمه موقت از سالمندی که با واکر راه ی رود مراقبت کنید و کارهای ها را انجام دهد. افراد سالمند که با این وسیله راه می رود برخی از فعالیت های روزانه خود را مانند دستشویی رفتن و یا … را انجام می دهند ولی در انجام دادن هر یک از این کارها نیاز دارند، در واقع آنها تنها نیازی که ندارند راه رفتن می باشد، ولی برای اینکه کارهای دیگر خود را انجام دهند به کمک نیاز دارد. پرستار سالمندی که با واکر راه می رود به خوبی با کارها و فعالیت های روزانه او اشنایی دارد و به همین دلیل به خوبی می توانید تمامی کارهای او را انجام دهد.

 

وظایف پرستار سالمندی که با واکر راه می رود:

همانطوری که می دانید تمامی افرادی که سالمند هستند برای فعالیت های روزانه خود به کمک نیاز دارند، یکی از آنها افرادی می باشد که با واکر راه می رود. در واقع باید بدانید سالمندی که با این وسیله راه می رود به خوبی می تواند پاهای خود را تکان دهد و به همین دلیل به بیماری هایی مانند زخم بستر و … دچار نمی شود و این مسئله موجب می شود پرستار سالمند وظایف کمتری داشته باشد. او برای اینکه بلند شود از وسیله خود کمک می گیرد و راه می رود ولی برای اینکه فعالیت روزمره خود مانند حمام کردن و … را انجام دهد توانایی زیادی ندارد.

سالمندی که با واکر راه می رود اگر زیاد به پای خود فشار وارد کند امکان دارد بهبودی آن زمان ببرد و به زودی درمان نشود، به همین دلیل بهتر است پرستاری از او به صورت مداوم مراقبت کند تا هرچه زودتر او بهبودی پیدا کنید. شما می توانید پرستاری را که برای سالمند خود اعزام می کنید به صورت شبانه روزی، روزانه و یا نیمه موقت باشد. اگر این پرستار به صورت شبانه روزی فعالیت کند به طور مداوم با سالمند شما خواهد بود و در روند بهبودی سالمند شما تاثیر بسیاری دارد.

برای نگهداری سالمند خود که از واکر استفاده میکنند می توانید با موسسه خدماتی سما پارسا که یکی از بهترین موسسه هایی است که پرستاران بسیار ماهری در زمینه مراقبت کردن از افراد سالمندی که با واکر راه می روند دارد. شما می توانید برای برقراری ارتباط با این موسسه با شماره های زیر تماس بگیرید.